Opowiadanie błędy

Laura kiedy jechała na kolejny koncert, to spotkała pewnego młodego człowieka, który siedział koło niej.

Kiedy wreszcie doszło do wesela, to Laura trochę się bała. Kiedy już było po weselu chciała żeby ta noc nigdy się nie skończyła.

Laura na pierwsze wejrzenie zakochała się w nim. Podeszła i pyta go o imię, a on odpowiada: - Kuba.

Bo gdy usłyszała tą piękną rozbrzmiewającą w sercu muzykę, to tak o nim pomyślała.

A więc parę dni później był koncert, młody mężczyzna przyszedł po Laurę i poszli razem na ten koncert.

Próbowała nie zwracać na niego uwagi, ale on podszedł do niej i zapytał się jej czy się nie znają, ale ona powiedziała że raczej nie, że widzi go pierwszy raz na oczy, a on powiedział, że wydaje mu się jakby już wcześniej się widzieli.

Gdy już miała wchodzić na scenę, to zobaczyła tego człowieka w brązowej kurtce, z którym grała swój pierwszy koncert.

Zeszła wtedy ze sceny i rzuciła mu się na ręce.

Zaraz na scenę wyszedł pan z komisji, który oceniał wszystkie koncerty i ogłosił wszystkie wyniki.

Gdy wyzdrowiał założyli własną drużynę grajkową i grali już razem do końca życia, wzięli ślub i żyli w małżeństwie pięćdziesiąt lat.

Muzycy grali na gitarze, altówce, skrzypcach i organach. Te instrumenty użyli do grania i śpiewania różnych piosenek.

Zadzwoniła do dzwonka, nikt nie otwierał, zadzwoniła jeszcze raz, wtedy Robert otworzył.

Potem było chwilę przerwy i wtedy podszedł do niej ten gościu.

Ale potem odszedł od niej bo chciał poszaleć z innymi dziewczynami. Wkurzyła się ostro.

Chodzili razem wszędzie, czyli po całym koncercie.

Pewnego dnia Laura postanowiła wybrać się na koncert, który ma się odbyć na małym placyku przed kościołem.

Ulice były prawie puste, czasem przechodził jakiś przechodni.

Poszedł do sąsiadki i zapytał, czy nie wie gdzie obecnie znajduje się Laura, a ona na to, że Laura już dawno tutaj nie mieszka, bo wyjechała do ciepłych krajów, bo było jej zimno.

Miał pecha, ponieważ jego stara zachorowała.